Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MS PnP till 1.6 NA 90-93 och bredbandslambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • MS PnP till 1.6 NA 90-93 och bredbandslambda

    Tänkte kolla intresset för mitt Megasquirt PnP till na 1.6 90-93 och Innovate MTX-L bredbandslambda då jag bytt till annat.

    Sprutet fungerar bra, skickar med en usb adapter med tillhörande drivrutiner som fungerar.
    Modifierad för att köra med vtps, följer även med en sådan. Dock utan adapterplatta till gasspjället.

    Bredbandslambdan köptes ny i maj 2017 och gått max 150 mil. Fungerar utan problem.

    Allt säljes för 4500 kr

    Finns i Haninge utanför Stockholm. Kan skickas, köparen står isf för frakt.

    Kontaktas enklast via mail eller telefon.

    Magnusjonsson093@gmail.com
    0704890772 (svarar jag inte så skicka ett sms så ringer jag upp)
    Röd 250 hk NA - 91: Kraken topmount grenrör med fullt 3 tum Kraken avgas, Garrett gt2860 rs, Link G4+ styrsystem, Smidda Manley stakar med smidda Wiseco kolvar, Reroute kitt, Ksport coilovers, Schmidt modern line 15x8, Tr Lane GP, KG Works instrument, quilted interior set, Revlimiter mätartavlor och mycket mer...

    MSV: Skoda Enyaq iV80 Sportline - 23
    Volvo V60 Ocean race -15

  • #2
    Sålt.......
    Röd 250 hk NA - 91: Kraken topmount grenrör med fullt 3 tum Kraken avgas, Garrett gt2860 rs, Link G4+ styrsystem, Smidda Manley stakar med smidda Wiseco kolvar, Reroute kitt, Ksport coilovers, Schmidt modern line 15x8, Tr Lane GP, KG Works instrument, quilted interior set, Revlimiter mätartavlor och mycket mer...

    MSV: Skoda Enyaq iV80 Sportline - 23
    Volvo V60 Ocean race -15

    Comment

    Working...
    X