Auto-Mobil.se
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Appen MY Mazda

Reg.datum
    jun 2011

Standard

Jag tycker inte man har mycket nytta av funktionerna heller faktiskt.
    Ordförande Miata Club of Sweden - chairman@mx-5.se

ND 2,0 Sport '17 - Svart
    Good-win Racing Roadster Sport Race lättviktsljuddämpare/ 949 Racing 6UL lättviktsfälgar / Mazda kjolpaket / Mazda (Eibach) sänkfjädrar / Michelin Pilot Sport 4 / Kort "Mustang" antenn / Formsydda väskor / Brodit hållare för Garmin DriveLux / Liten skylt fram. Bilder...

NBFL 1,8 Sport '04 - Svart
    Öhlins Road & Track Coilovers / GC Fabrications båge / Ferrita cat back / 16" Enkei RPF-1 med 35mm offset / FM's hjulvinklar / Toyo Proxes R1-R / Rostskyddsmetoder behandling / Demonterade solskydd med Moss täcklock / Baggagerumsnät / Liten skylt fram med egen tillverkat fäste / Formsydda väskor / Audiolink Bluetooth. Bilder...

NA 1,6 '92 - Svart (Black and Tan, såld ny i Schweiz)
    16” Barzetta Katana Black / Hankook Ventus Prime / 2,5” Simons rostfritt sportsystem med kromat ändrör 100 mm / GAZ Coilovers / Extra stabiliseringsstag i fram- och bakvagn / Magnecor tändkablar / Nardi träratt / Kromade Runabout S800 backspeglar / Beige läderdamask till växelspak och handbroms / IL Motorsports sportpedaler / Träpanel / IL Motorsport Träknopp på växelspak och handbromsspak / IL Motorsports Front Lip / IL Motorsports Twin Low Profile Lights / Blinkers & positionsljus fram i klarglas / OBX Fuel Lid Door Cover / Vita skärmblinkers / Vita sidoreflexer / Fjäderbenstag / EBC Greenstuff

MSV: Mercedes-Benz S213 E220 CDI Exclusive ´17 - Svart

Vad är det för motorrelaterat som händer i Stockholm?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rolf G Visa inlägg
    Tycker det är en mycket strulig app. Just nu har samtliga data/bilar försvunnit. Verkar vara så vid varje tillfälle man gör en uppdatering. Just nu får man godkänna användarvillkoren gång på gång. Det räcker väl att man gör det en gång. Omdöme: Kass!
    För ett antal månader sedan tog jag kontakt med Mazda av samma skäl.
    Appen är nu uppdaterad, och jag fick rådet att ta bort den gamla och installera den nya!
    Därefter har det fungerat för mig.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Thomas Ericsson
    Hedersmedlem
    Halmstad

Reg.datum
    aug 2003

Standard Appen MY Mazda

Tycker det är en mycket strulig app. Just nu har samtliga data/bilar försvunnit. Verkar vara så vid varje tillfälle man gör en uppdatering. Just nu får man godkänna användarvillkoren gång på gång. Det räcker väl att man gör det en gång. Omdöme: Kass!
    För nöjes skull. MX-5 ND 2,0 sport 2016. Soul Red.
    Mud Guards, Cabrio Wind Deflector, Stebel Horn. Zunsport Lower Woven Mesh-Grille.
    Aluminium Sill Plates.
    Garmin DriveLux 50. Backkamera BC30
    Sonax lackbehandling.
    17" Dotz Kendo Alloys, Silver & Black,
    Hankook V12 EVO
    Till vardags:
    Volvo V60 R-design. Röd.
    Mazda CX-5 Optimum 2,5 194 hk, AWD, Snowflake White Perl.

Liknande ämnen

1. S: Fullvuxen Mazda! (Mazda 5 Diesel Sport -06)
    Av Fredrik 031 Lundberg i forum Övriga bilar köpes/säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 17:58
  2. Mazda 6
    Av 6an i forum Öppen diskussion
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-04-08, 06:51
  3. Mazda
    Av arne i forum Öppen diskussion
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 10:35

Behörigheter för att posta