Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Eibach sänkniningsfjädrar och Eibachkrängningshämmare till ND säljes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Eibach sänkniningsfjädrar och Eibachkrängningshämmare till ND säljes

    Eibach Pro kit sänkningsfjädrar: Såld

    Eibach krängninghämmare säljes. Nya i kartong. Ej uppackade. Pris 3000:- Lär matcha Eibach Pro kit sänkningsfjädrar.

    Se länk för närmare info:
    The MX-5 ND Eibach Anti Roll Bar Kit, designed by the same team which designs suspension for Formula 1 reduces body roll through increased design



    Leverans fritt Täby. Kommer du på årsmötet i Sundsvall 25 - 27 maj? I så fall kan åtminståne fjädarna levereras dit. Kanske krängningshämmarna också om de får plats i passagerarsätet.

    Anledningen tilla att jag säljer är att jag fick tag i Öhlinare till 'nu eller aldrig'- pris.

    Ragnar Gustafsson
    Last edited by Ragnar Gustafsson; 2018-05-14, 07:35.
    ----------------------------------------------------------
    1000 corners a day keeps the shrink away.

  • #2
    Ursprungligen postat av Ragnar Gustafsson Visa inlägg
    Eibach Pro kit sänkningsfjädrar säljes. Använda en säsong. Orginalkartong och monteringsinstruktioner från Goodwin Racing finnes. Det lär vara dessa fjädrar som J Bil i täby monterar om vill få sin ND sänkt. Pris 1000:-

    Se länk för närmare info:
    Genuine Eibach's Pro Kit Lowering Spring kit lowers the cars centre of gravity, reducing squat during acceleration, body roll in corners and



    Eibach krängninghämmare säljes. Nya i kartong. Ej uppackade. Pris 3000:-

    Se länk för närmare info:
    The MX-5 ND Eibach Anti Roll Bar Kit, designed by the same team which designs suspension for Formula 1 reduces body roll through increased design



    Leverans fritt Täby. Kommer du på årsmötet i Sundsvall 25 - 27 maj? I så fall kan åtminståne fjädarna levereras dit. Kanske krängningshämmarna också om de får plats i passagerarsätet.

    Anledningen tilla att jag säljer är att jag fick tag i Öhlinare till 'nu eller aldrig'- pris.

    Ragnar Gustafsson
    Hej Ragnar.

    Är intresserad av fjädrarna. Kan hämta dom söndag eftermiddag om du är hemma. Messa mig adress och tel på 070-4031333.

    Med vänlig hälsning,
    Leif Lindgren


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Leif Lindgren Visa inlägg
      Hej Ragnar.

      Är intresserad av fjädrarna. Kan hämta dom söndag eftermiddag om du är hemma. Messa mig adress och tel på 070-4031333.

      Med vänlig hälsning,
      Leif Lindgren


      Skickat från min iPhone med Tapatalk
      Messat!

      Ragnar
      ----------------------------------------------------------
      1000 corners a day keeps the shrink away.

      Comment

      Working...
      X