Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mazda Miata 2004 NB Fl i nyskick/ mint condition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Mazda Miata 2004 NB Fl i nyskick/ mint condition

    Enastående tillfälle att köpa en Mazda Miata 2004 NB Fl
    i nyskick/ mint condition

    Tyvärr måste jag sälja min fantastiskt fina Miata. Den är i nyskick och har bara gått 3200 mil. Jag köpte den 2011 av en pedantisk man som bara kört den på somrarna, på vintrarna stod den i varmgarage. Jag hade väntat länge för att hitta ett sådant här fint exemplar av denna modell innan jag slog till.
    Även jag har bara kört den mellan april och oktober, annars har den sovit vintersömn i mitt garage. Jag har vårdat den ömt och låtit serva den enligt konstens alla regler, bla gett den en storservice som normalt sker vid 6000 mil för att få kamrem och alla oljor tändstift mm bytta. Ville att den skulle vara som helt ny då jag började köra den
    Detta är den sista årsmodellen som tillverkades i Miata NB serien (den snyggaste!?).

    Mazda Miata MX-5 2014 NB FL
    · Färg: silvermetallic
    · Motor: 1.8liter 145 hk
    · Svensksåld
    · Första gången registrerad 2005
    · Aldrig vinterkörd, trots detta har jag gjort en extra rostskyddsbehandling
    · Stått i garage under vintrarna
    · Airbags
    · Centrallås
    · Originalradio med 6 högtalare
    · Elektriska fönsterhissar
    · Sportchassi + sportfälgar + differential broms + sportstolar (unik modell!)
    · Sportljuddämpare (originaldämpare finns med)
    · Nya Pirelli GT däck 2017 – (de gamla blev torra och hårda men var ej slitna)
    · Svart skinnklädsel
    · Stolvärme
    · Xenonstålkastare
    · Servicebok med alla åtgärder finnes
    Jag vill sälja denna bil till någon som uppskattar att den är så fin och vill vårda den.
    Jag säljer den för 95 000 kronor

    Göran Mandéus
    Mobil: 0705 849430
    goran@mandeus.se

    IMG_0360.jpg
Working...
X