IL Motorsport
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ratt från IL

Reg.datum
    mar 2012

Standard

Tack för svar. Beställde veckan innan Jul, det var 10% på allt från IL då....
    NB 1.8 -98 Röd. Kraftwerks kompressor kit med IC, AEM FI/C, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
    SAAB 9-5 2,3 T

Standard

Var sugen på en sådan men för mig faller det på att man måste skicka ner sin egna ratt först. Blev en från Guardian Design i Polen istället. Nu har jag originalrattar till både NC & ND liggande.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
    MX-5 ND RF Launch Edition
    Öhlins Road and Track, Karcepts Swaybars

Vinterbil: Saab 9-3 Turbo X

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tommy Jagerwall Visa inlägg
    Hej Magnus,
    Köpte en MX-5 i senhöstas. 2010 MX-5 III NC Sport 160HK Vit. Kul bil men ratten var bland det sämsta i modern tid jag hållt i! ( Smaksak ). Jag vände mig till ett företag i Tyskland som du hittar på lenk.rad.de. De har ett antal varianter. Jag valde den med rund botten d.v.s. ej D-shape. Det blev för mig en helt annan bil! Det kostade 180 Euro plus frakt. Man skickar ner sin gamla ratt och får den ombyggd. Det gick på ett par veckor. Resultatet, finishen och servicen var fantastisk.
    MVH
    Tommy Jagerwall 0708 108181
    Den vill jag se och känna på!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Thomas Ericsson
    Hedersmedlem
    Halmstad

Standard

Hej Magnus,
    Köpte en MX-5 i senhöstas. 2010 MX-5 III NC Sport 160HK Vit. Kul bil men ratten var bland det sämsta i modern tid jag hållt i! ( Smaksak ). Jag vände mig till ett företag i Tyskland som du hittar på lenk.rad.de. De har ett antal varianter. Jag valde den med rund botten d.v.s. ej D-shape. Det blev för mig en helt annan bil! Det kostade 180 Euro plus frakt. Man skickar ner sin gamla ratt och får den ombyggd. Det gick på ett par veckor. Resultatet, finishen och servicen var fantastisk.
    MVH
    Tommy Jagerwall 0708 108181

Reg.datum
    mar 2012

Standard Ratt från IL

Hej, är det någon av er som köpt denna? I så fall vad tyckte ni?MX-5-Steeringwheel-Leather-IL-sport-3-Black-Stitch-1.jpg
    NB 1.8 -98 Röd. Kraftwerks kompressor kit med IC, AEM FI/C, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
    SAAB 9-5 2,3 T

Liknande ämnen

1. IL Ljuddämpare
    Av Johan Stridsberg i forum Miatarelaterat Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-05-01, 14:29
  2. Fraktkostnad från IL motorsport
    Av Fredrik Johansson i forum Öppen diskussion
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-02, 21:17
  3. Orginal Ratt (Nardi) från NB
    Av Stefan Pålsson i forum Miatarelaterat Säljes