Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NC Coupé Roadster 2.0 Sport sv-såld -08 4950mil 125 000:-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • NC Coupé Roadster 2.0 Sport sv-såld -08 4950mil 125 000:-

    SÅLD
    ********sista chansen-pris 125 000*****Säljer nu pärlan med helrätt spec.
    Pedantskött Mazda MX-5 2.0 Sport (160 hk + bilstein stötdämpare + 6-växlad låda) Roadster/Coupe (elcab med mer space i kupén och betydligt tystare färd uppcabbat)
    3 medelålders brukare med mig, ej vinter eller bankörd av mig och enligt utsago ej heller tidigare.
    Fullservad, DINITROL rostskyddsbehandlad , DITEC lackkonserverad.
    Helskinn
    BOSE Soundsystem med växlare & stora högtalarsystemet
    17" Aluminiumfälgar
    Xenon
    STORMY BLUE 35J metallic
    Mazda vindavvisare bakom stolarna
    Mazda stänkskydd
    Cobalt rostfri slutljuddämpare garanti till år 2021
    PDQ farthållare
    Interiörpanel i Svart pianolack
    ABS bromsar
    Antisladdsystem
    Antispinn
    C-lås
    Halvljusautomatik,
    Elhissar
    Multifunktionsratt
    Servostyrning
    ACC klimatanläggning
    Stolsvärme och bakrutevärme
    Multifunktionsratt läder
    El hissar
    Elspeglar
    Front & Sidoairbags
    Kamkedja
    Kontakta gärna genom Blocket då jag inte är inne här varje dag. Klubbrabatt kan diskuteras om mindre "snack"
    Last edited by Gäst; 2017-11-11, 22:59.

  • #2
    Höstpris NC Roadster 2.0 sport

    Vet inte hur man ändrar rubriken på tidigare inlägg, så jag tvingas dubbelinföra... se min annons nedan med pris 139 000:- i rubriken. Sista chansen-pris 125 000:- vid snabb affär ańnars blir det vinterförvaring nu

    Comment


    • #3
      Rubrik ändrad, trådar sammanfogade.
      ND 2,0 Sport '17 - Svart
      Good-win Racing Roadster Sport Race lättviktsljuddämpare/ 949 Racing 6UL lättviktsfälgar / Mazda kjolpaket / Mazda (Eibach) sänkfjädrar / Hankook V12 Evo2 235/40 / Kort "Mustang" antenn / Formsydda väskor / Brodit hållare för Garmin DriveLux / Liten skylt fram / Röd startknapp. Bilder...

      SÅLD! - NA 1,6 '92 - Svart (Black and Tan 1/700, såld ny i Schweiz)
      16” Barzetta Katana Black / Hankook Ventus Prime / 2,5” Simons rostfritt sportsystem med kromat ändrör 100 mm / GAZ Coilovers / Extra stabiliseringsstag i fram- och bakvagn / Magnecor tändkablar / Nardi träratt / Kromade Runabout S800 backspeglar / Beige läderdamask till växelspak och handbroms / IL Motorsports sportpedaler / Träpanel / IL Motorsport Träknopp på växelspak och handbromsspak / IL Motorsports Front Lip / IL Motorsports Twin Low Profile Lights / Blinkers & positionsljus fram i klarglas / OBX Fuel Lid Door Cover / Vita skärmblinkers / Vita sidoreflexer / Fjäderbenstag

      SÅLD! - NBFL 1,8 Sport '04 - Svart
      Öhlins Road & Track Coilovers / GC Fabrications båge / Ferrita cat back / 16" Enkei RPF-1 med 35mm offset / FM's hjulvinklar / Toyo Proxes R1-R / Sparco Spint V stol / Rostskyddsmetoder behandling / Demonterade solskydd med Moss täcklock / Baggagerumsnät / Liten skylt fram med egen tillverkat fäste / Formsydda väskor / Audiolink Bluetooth. Bilder...

      Vad är det för motorrelaterat som händer i Stockholm?

      Comment


      • #4
        Bilen avställd och magasinerad för vintern. Tas fram vid seriöst besök, annars får vi se till våren..

        Comment


        • #5
          Hej, har du bilen kvar ? Var finns den ?

          Du kan maila mig : roger_molin@hotmail.com

          Roger Molin
          Medl. 2112

          Comment

          Working...
          X