Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Garage Star Delrin Door Bushings Group Buy!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jag älskar hur dörrarna känns efter bytet!
    Har inte modifierat mina på något sätt men visst "pluppar" dörren upp med en liten snärt!

    Tycker de bussningarna gjorde mer nytta än förväntat, dörrarna skramlar mindre vid hög musik (8" högtalare) samt helt klart annan känsla vid små ojämnheter i vägen.

    Bara +++ från min sida

    mvh

    Comment


    • #47
      De kom fram utan problem Adam!
      Jag har fått mina monterade men inte haft nöjet att köra något efter det.
      Jag har inga större problem att stänga dörrarna, men däremot ploppar det till ganska rejält när de öppnas. Det låter nästan lite obehagligt mycket, nästan som att något gick sönder, men tiden får utvisa om det påverkat mekaniken något.
      Uppdaterar här så fort jag fått provat efter en runda!

      Comment


      • #48
        Bussningarna monterade och dörrarna går igen på ett tightare sätt, utan att slå igen dörren speciellt hårt. Öppningsmomentet sker också under städande förhållanden, utan att det upplevs som om det blir ansträngande för låsen. Nu återstår årets premiärtur, vilken skall bli extra intressant.
        Last edited by Jan Frisk; 2016-04-06, 22:54. Anledning: text
        ND2 RF 2019 2,0 Eternal Blue Metallic
        Svensksåld / Brunt nappaskinn / Apple Car Play / Fjäderbenstag / Kort antenn / Deresonatorerad / Cetek batterimonitor / Bagagelucksfjädrar / Orange bromsok / IL nedre stag x 2 / Smart Top / Zunsport lower grill / LED-strip baklucka / Detanklocksglitch / Fälgkantsskydd / Golv- & handskfacks-LED / Röd startknapp / Backkamera / Delrin dörrbussningar / Guardian Design ratt / Stänkskydd / GWR SSST / Öhlins R&T / Tonade sidoblinkers mm

        Comment

        Working...
        X