Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Garage Star Delrin Door Bushings Group Buy!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har skickat ett mail till Garagestar och frågat lite om frakt vid köp av olika mängd. Återkommer här med info när/om jag får svar.

    Comment


    • #17
      Fick svar från Garage Star om att de kan ordna något bra pris om vi beställer 10 uppsättningar. Har mailat tillbaka och frågat vilket pris som gäller inkl. frakt i så fall. Återkommer när jag fått svar.

      Comment


      • #18
        Jag vill också ha en sats Garage Starom det går. Enl. vad jag läst verkar dessa bättre än de andra (Kenauto) från IL Tyskland. Meddela hur du vill ha betalt.
        Bertil Holmgren
        0704-952249

        Comment


        • #19
          Jag är också intresserad! Skulle det gå bra att få med ett set med delrin diff bussningar?


          Mvh

          Comment


          • #20
            Hej,
            Nu har jag fått svar från Ken på Garage Star.
            Vi kan få dem för 55$ per set om vi köper 10 eller fler. Han skulle kolla fraktkostnad och återkomma. han trodde att 10 uppsättningar precis skulle få plats i ett stort vadderat kuvert för att få ner kostnaderna. meddelar här när jag fått svar.

            Thomas: Jag kan kolla om det går att lägga till diff-bussningarna.

            Intresserade:
            Adam Linder
            Robert Kloiber
            Thomas Zweigel
            Lars Odar Svensson
            Bertil Holmgren

            Någon mer som vill vara med? Får vi ihop det tills dess så kan jag ta med dem till Gillingebanan den 21 maj om det är någon som ska dit. annars får vi lösa det med posten inom Sverige.

            Comment


            • #21
              Låter bra Adam.
              Jag ska dessutom till Gillingebanan den 21 maj.
              NC 2012 Sport 2,0 silver, Recaro, Öhlins Road & Track, Fälgar Reevo Dark, Folierad hardtop, Good-win Rodster Sport "Q", Smart top, ECUtrim, Guardian design ratt, Pioneer media med Android auto och Apple carplay, Blått instegsljus, Instrumenttavlor Cosmos från Revlimiter.

              Comment


              • #22
                För er som inte läst så mycket om dessa tingestar så finns en lång diskution på annat forum, ganska läsvärt.

                Odar
                NC 2012 Sport 2,0 silver, Recaro, Öhlins Road & Track, Fälgar Reevo Dark, Folierad hardtop, Good-win Rodster Sport "Q", Smart top, ECUtrim, Guardian design ratt, Pioneer media med Android auto och Apple carplay, Blått instegsljus, Instrumenttavlor Cosmos från Revlimiter.

                Comment


                • #23
                  Är det någon som vet om det är skillnad på den amerikanska modellen jämfört med den modell som IL sport har?
                  Jag har en NC 2010, som jag skall förse med någon av dessa modeller.

                  Comment


                  • #24
                    Ska bli intressant med recension sen, själv står jag över då jag är allergisk mot folk som slår igen bildörrar(speciellt då på min bil)

                    Comment


                    • #25
                      Hej
                      Jag är också intresserad av 1par. Jag kan inte komma till Gillinge.
                      Mvh
                      Peter Nordgren
                      Na -97:a

                      Comment


                      • #26
                        Ursprungligen postat av Paul Jansson Visa inlägg
                        Är det någon som vet om det är skillnad på den amerikanska modellen jämfört med den modell som IL sport har?
                        Jag har en NC 2010, som jag skall förse med någon av dessa modeller.
                        Här: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=581270 har du jämförelse mellan Kenauto (IL-modellen) och Garage Star. Som jag läser det, samt på andra ställen, så verkar Garage Star bättre. Lättare att montera och "Basically, the Garagestar units take the idea of the Kenauto blocks one step further".

                        Comment


                        • #27
                          Låter bra =) Jag kan hämta vid Gillinge.
                          Mvh Robert Bedö

                          Rimbo

                          Comment


                          • #28
                            Tack.

                            Skickat från min D5803 via Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Hej igen,
                              Nu har jag fått svar från Garage Star. totalpris per par kommer bli runt 600-650kr (+ frakt inom Sverige om du inte kan hämta upp i Stockholm) beroende på om tullen lägger beslag på paketet på vägen eller inte. Priset baseras på att vi är 10 personer som beställer och kan variera beroende på om vi blir fler eller färre. Skicka mig ett PM som bekräftelse så fort som möjligt om du vill vara med. Tänkte försöka lägga beställningen till helgen (12/3) om jag får ihop tillräckligt många intresserade. Ni som anmält i tråden - skicka ett PM ändå för att bekräfta.
                              Thomas, har inte kollat ang diff bussningarna än. Borde kunna funka att få in det i samma paket men jag börjar med att försöka få ihop tillräckligt många dörr-bussningar.

                              Comment


                              • #30
                                Nu är vi fem som ska handla. Jag tänkte som sagt lägga beställningen på Lördag så hör av dig till mig så fort som möjligt via PM för att vara med. Ju fler vi blir desto bättre!


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X