Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Garage Star Delrin Door Bushings Group Buy!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Garage Star Delrin Door Bushings Group Buy!!

    Hetaste trenden som alla på andra sidan Atlanten verkar köpa, och nu finns det äntligen ett gruppköp!

    Garage Star Delrin Door Bushings Group Buy!! And now, a word from our sponsors...


    $53 ~ 456 SEK.

    Jag vill absolut inte missa denna chansen, och tänkte höra om fler vill vara med på det och på så sätt minska fraktkostnaden på $24,75. Gäller endast till månadens slut!

  • #2
    Och ja, jag var väldigt skeptisk till produkten och om den verkligen kunde vara så bra som det skrivs. Efter att ha läst minst 10-15 olika recensioner så är jag utan tvekan övertygad att den fungerar, trots det verkar konstigt!

    Comment


    • #3
      När jag köpte min TR Lane roll bar för några år sedan så fanns det flera foruminlägg i England om hur mycket stabilare karossen blev av bågen. När jag sedan monterade den så insåg jag att den omöjligtvis kan påverka vridstyvheten i karossen. Däremot så har TR Lane s k door bars som enligt uppgift ska ha en viss effekt. Men då är det fastskruvade järnrör från bältestornen och fram till golvet ungefär i höjd med dörrens gångjärn. Fjäderbensstag är en annan pryl som diskuteras ibland om de har någon effekt eller ej på en Miata.
      Det kan mycket väl vara så att de här bussningarna fungerar, jag har ingen erfarenhet av dem, men jag skulle nog bli rätt förvånad om de gör en sådan skillnad som beskrivs i recensionen. Ska bli intressant att höra vad du kommer fram till.
      Sportbil: NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, TR Lane GP båge, Öhlins R&T, Whiteline front sway bar, Honda S2000-stolar alt Sparco Sprint med 6-punktsbälten, CAI, Carbotech bromsbelägg, förlängda spindelleder fram för mer camber, Front spoiler lip, Exedy Stage 1 koppling med lättat svänghjul mm
      Transportbil: Röd Audi A4 Quattro

      Comment


      • #4
        Som jag skrev var jag själv också skeptisk. Men efter att ha läst många lika positiva recensioner på både Miata Club (Facebook), Revlimiter, Miata.net och Clubroadster så är jag övertygad om att det gör nytta på våra bilar, frågan är då bara hur mycket

        Comment


        • #5
          Hej.
          Jag vill vara med på ett gruppköp. Men sparar vi något på frakten om bussningarna skall till olika orter?
          Janne Brage i Göteborg
          Tel. 070 305 72 79
          Janne

          Comment


          • #6
            Martin!
            Jag är på!
            Säg till när du vill ha pengar. Hämta kan jag göra hos dig!

            Ses i en Mazdaspeed!
            /P-O
            Numera i en Miata Mazdaspeed 2004, Velocity red Mica

            Comment


            • #7
              Jag hänger oxå på.
              Ingen jättekostnad direkt, inte ens en tankning.
              Sommarbil: QuickSilver – NBFL -02
              Sommarbil 2: Ford Mustang GT Cab V8 A10 -18
              Sommarbil 3: Skoda Fabia Combi DSG -17
              Glidarhoj: Harley-Davidson Heritage -04 – Brukshoj: Suzuki Bandit -98 – Veteranhoj: Såld 2022 Honda CBX 6 cyl -82 – Lekhoj: Yamaha DTR -92
              Vinterbil: Såld 2018 Mazda 2 Sedan Elegance -12 – Vinterhoj: Honda Click -13
              , Såld 2020 Honda Wave -14 och Honda Click -17
              sigpic

              Comment


              • #8
                Jag vill oxå ha. Som jag försår det så bör dom även funka på en NC, eller har jag missat något?
                Så om det är skillnad beställ till en NC 2012
                NC 2012 Sport 2,0 silver, Recaro, Öhlins Road & Track, Fälgar Reevo Dark, Folierad hardtop, Good-win Rodster Sport "Q", Smart top, ECUtrim, Guardian design ratt, Pioneer media med Android auto och Apple carplay, Blått instegsljus, Instrumenttavlor Cosmos från Revlimiter.

                Comment


                • #9
                  Martin
                  Blev det någon beställning gjord?
                  I så fall hör av dig när du vill ha pengar.
                  Hoppas du noterade att jag vill ha till en NC 2012.
                  Odar
                  NC 2012 Sport 2,0 silver, Recaro, Öhlins Road & Track, Fälgar Reevo Dark, Folierad hardtop, Good-win Rodster Sport "Q", Smart top, ECUtrim, Guardian design ratt, Pioneer media med Android auto och Apple carplay, Blått instegsljus, Instrumenttavlor Cosmos från Revlimiter.

                  Comment


                  • #10
                    Hej,
                    Blev det något av detta gruppköp? Jag har också läst en del om dessa "plastbitar" och blivit sugen på att testa. Är det någon annan som är intresserad av att dela frakten?

                    Comment


                    • #11
                      Jag är också på
                      Mvh Robert Bedö

                      Rimbo

                      Comment


                      • #12
                        Är också på om det hela inte är passé ännu?

                        Mvh

                        Comment


                        • #13
                          Alternativ lösning finns att köpa på IL Motorsport.

                          Samma för alla Miator!

                          Neu im Sortiment bei IL Motorsport !!! Direkt von Ken Auto aus Japan kommen diese verstärkten Türführungen. Von Ken Auto entwickelt ist dieses Bauteil eine kleine Revolution. In nur wenigen Minuten installiert, erreicht man durch diese Türführungen eine erhöhte Steifigkeit der Karosserie und…
                          Kim Hansen

                          Mazda MX-5 ND RF 2.0 - årsmodell 2023
                          Exclusive Line - DK version
                          MSV - Suzuki Vitara Allgrip

                          Comment


                          • #14
                            Tack för tipset, verkar ju helt klart smidigare att beställa från tyskland.

                            Comment


                            • #15
                              Vill vara med även denna gång, då det inte blev något förra gången.
                              NC 2012 Sport 2,0 silver, Recaro, Öhlins Road & Track, Fälgar Reevo Dark, Folierad hardtop, Good-win Rodster Sport "Q", Smart top, ECUtrim, Guardian design ratt, Pioneer media med Android auto och Apple carplay, Blått instegsljus, Instrumenttavlor Cosmos från Revlimiter.

                              Comment

                              Working...
                              X