Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Miataklubbens pin och tygmärke köpes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Miataklubbens pin och tygmärke köpes

    Hej!

    Jag är ute efter att få tag på både den pin och tygmärke som tidigare fanns i klubbshoppen.

    Om någon funktionär har sådant i sitt lokala lager eller om det är någon annan som har någon eller båda av dessa som de kan tänka sig att sälja så hör av er!

    Tack.

    ND 2,0 Sport '17 - Svart
    Good-win Racing Roadster Sport Race lättviktsljuddämpare/ 949 Racing 6UL lättviktsfälgar / Mazda kjolpaket / Mazda (Eibach) sänkfjädrar / Hankook V12 Evo2 235/40 / Kort "Mustang" antenn / Formsydda väskor / Brodit hållare för Garmin DriveLux / Liten skylt fram / Röd startknapp. Bilder...

    SÅLD! - NA 1,6 '92 - Svart (Black and Tan 1/700, såld ny i Schweiz)
    16” Barzetta Katana Black / Hankook Ventus Prime / 2,5” Simons rostfritt sportsystem med kromat ändrör 100 mm / GAZ Coilovers / Extra stabiliseringsstag i fram- och bakvagn / Magnecor tändkablar / Nardi träratt / Kromade Runabout S800 backspeglar / Beige läderdamask till växelspak och handbroms / IL Motorsports sportpedaler / Träpanel / IL Motorsport Träknopp på växelspak och handbromsspak / IL Motorsports Front Lip / IL Motorsports Twin Low Profile Lights / Blinkers & positionsljus fram i klarglas / OBX Fuel Lid Door Cover / Vita skärmblinkers / Vita sidoreflexer / Fjäderbenstag

    SÅLD! - NBFL 1,8 Sport '04 - Svart
    Öhlins Road & Track Coilovers / GC Fabrications båge / Ferrita cat back / 16" Enkei RPF-1 med 35mm offset / FM's hjulvinklar / Toyo Proxes R1-R / Sparco Spint V stol / Rostskyddsmetoder behandling / Demonterade solskydd med Moss täcklock / Baggagerumsnät / Liten skylt fram med egen tillverkat fäste / Formsydda väskor / Audiolink Bluetooth. Bilder...

    Vad är det för motorrelaterat som händer i Stockholm?

  • #2
    Hej
    Har båda, kontakta mig på 0730-422599 så kommer vi överens om lev.

    Mvh Lars
    NA-91, röd givetvis, nästan original

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Lars Arvidstam Visa inlägg
      Hej
      Har båda, kontakta mig på 0730-422599 så kommer vi överens om lev.

      Mvh Lars
      Pins fixad, men tygmärke av intresse. Hör av mig inom kort.
      ND 2,0 Sport '17 - Svart
      Good-win Racing Roadster Sport Race lättviktsljuddämpare/ 949 Racing 6UL lättviktsfälgar / Mazda kjolpaket / Mazda (Eibach) sänkfjädrar / Hankook V12 Evo2 235/40 / Kort "Mustang" antenn / Formsydda väskor / Brodit hållare för Garmin DriveLux / Liten skylt fram / Röd startknapp. Bilder...

      SÅLD! - NA 1,6 '92 - Svart (Black and Tan 1/700, såld ny i Schweiz)
      16” Barzetta Katana Black / Hankook Ventus Prime / 2,5” Simons rostfritt sportsystem med kromat ändrör 100 mm / GAZ Coilovers / Extra stabiliseringsstag i fram- och bakvagn / Magnecor tändkablar / Nardi träratt / Kromade Runabout S800 backspeglar / Beige läderdamask till växelspak och handbroms / IL Motorsports sportpedaler / Träpanel / IL Motorsport Träknopp på växelspak och handbromsspak / IL Motorsports Front Lip / IL Motorsports Twin Low Profile Lights / Blinkers & positionsljus fram i klarglas / OBX Fuel Lid Door Cover / Vita skärmblinkers / Vita sidoreflexer / Fjäderbenstag

      SÅLD! - NBFL 1,8 Sport '04 - Svart
      Öhlins Road & Track Coilovers / GC Fabrications båge / Ferrita cat back / 16" Enkei RPF-1 med 35mm offset / FM's hjulvinklar / Toyo Proxes R1-R / Sparco Spint V stol / Rostskyddsmetoder behandling / Demonterade solskydd med Moss täcklock / Baggagerumsnät / Liten skylt fram med egen tillverkat fäste / Formsydda väskor / Audiolink Bluetooth. Bilder...

      Vad är det för motorrelaterat som händer i Stockholm?

      Comment


      • #4
        Hej,

        Finns det flera sådana tygmärken? Jag kan ha användning för några...

        Comment

        Working...
        X