Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tillbehör NC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tillbehör NC

    Nu ska jag lämna Miatalivet för en liten stund och det sker med sorg i hjärtat, men min ekonomi får gå före, dumt att som singelkille sitta med både en sprillans ny fullutrustad Ford Mondeo som tjänstebil och en relativt ny NC man amorterar på. Lite slöseri med pengar...

    Jag är under projekt att återställa bilen till orginalskick (bortsett från H&R sänksatsen) och kommer få en del prylar liggandes som kanske nån i klubben vill ta del av istället.

    18*8 tums ASA Pirate fälgar med friska Dunlop SP9000 225/35/18. (SÅLD till Richard Karlsson)
    Stålomspunna bromsslangar (aldrig använda). (SÅLD till Anders Manley)
    K&N Intake kit 57i. (SÅLD till Richard Karlsson)

    Avgassystem:
    Racing Beat Header inkl kablar till O2 sensorer. (SÅLD till Anders Manley)
    Good-Win-Racing Roadstersport Midpipe. (SÅLD till Anders Manley)
    Good-Win-Racing Roadstersport II End Muffler. 3000:-

    Maila mig på danne.liljestrand@gmail.com eller 0704176852

    // Daniel
    Last edited by Gäst; 2011-04-28, 18:27.

  • #2
    Bifogar en bild på bilen så ni ser hur fälgarna passar på våran lilla bil!
    Bifogade filer

    Comment


    • #3
      Bara slutdämparen kvar nu! Nån som är manad till att få lite mer morr ur motorn?

      Comment


      • #4
        Hej
        Jag är intresserad av End mufflern, är den kvar?
        I så fall skulle jag ju kunna göra en lite utflykt till Trollhätta i helgen.
        mvh Peter (Varberg)

        mail peter.melin@stroederalton.se
        tel. 0300-50638 dag eller 076-1037126 kväll

        Comment


        • #5
          Är väl ingen chans att endmufflern är kvar, så här två år senare...?

          Om inte - ni som läser detta - vilken slutburk rekommenderar ni till en 2.0 Sport 2012 NC2?)? Jag har sett IL, Cobra, Goodwin samt Mazdaspeed (som verkar svåra att få tag på)

          Denna är vår första egna MX-5, har haft ett par som tjänstebil tidigare, så med de bilarna har vi inte brytt oss om uppdateringar. Jag är i första hand ute efter något biffigare än original ändrör utseendemässigt men det gör inget om ljudet blir lite rappare också

          Jag inser att detta kanske hamnar i fel del av forat, men jag verkar inte få posta i Meckardelen... Ska regga mig skyndsammast...

          Comment

          Working...
          X