Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hard Dog Roll Bar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Hard Dog Roll Bar?

    Hej!
    Jag tänkte montera båge i vinter och har fastnat för en Hard Dog M2 Sport (funderade länge på en Deuce). Det absolut bästa priset på en sådan är att köpa den direkt från tillverkaren Bethania Garage Inc i USA. Problemet är bara att frakten går loss på 400-500 dollar och då börjar priset närma sig det man får betala här hemma eller inom EU. Men enligt försäljaren så kostar frakten av 2 bågar lika mycket som för en båge, eftersom man betalar för ett skrymmande paket. Så om någon annan också är intresserad av att köpa en Hard Dog båge och bor i Stockholmsområdet så kanske vi kan beställa tillsammans och spara en bra slant? Länk till deras sortiment: http://www.bethania-garage.com/why.htm

    Kontakta mig!
    Anders Söderlund
    anders.c.soderlund@telia.com
    Sportbil: NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, TR Lane GP båge, Öhlins R&T, Whiteline front sway bar, Honda S2000-stolar alt Sparco Sprint med 6-punktsbälten, CAI, Carbotech bromsbelägg, förlängda spindelleder fram för mer camber, Front spoiler lip, Exedy Stage 1 koppling med lättat svänghjul mm
    Transportbil: Röd Audi A4 Quattro

  • #2
    Hej!
    Det här är inte aktuellt längre, jag har beställt en TR Lane-båge istället.
    /Anders
    Sportbil: NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, TR Lane GP båge, Öhlins R&T, Whiteline front sway bar, Honda S2000-stolar alt Sparco Sprint med 6-punktsbälten, CAI, Carbotech bromsbelägg, förlängda spindelleder fram för mer camber, Front spoiler lip, Exedy Stage 1 koppling med lättat svänghjul mm
    Transportbil: Röd Audi A4 Quattro

    Comment

    Working...
    X