Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Japanparts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Japanparts

    Tjenare alla
    jag tänkte kolla om det finns några fler som är intresserade av att beställa från denna sida


    Det jag har kollat på är iaf ett kjolpaket som jag vill ha till min NB

    så om det är någon mer som är hittar något roligt på denna site skriv gärna det så får vi väll se om det kan bli något gruppköp =)

  • #2
    Hittade faktiskt ett fjäderbensstag jag gillade men frågan är om det kommer att passa min vänsterstyrda bil?
    Som det ser ut på bilden verkar det så, även med ABS.
    Dessutom ser det ut som att kompressorn ska få plats! Vart kan jag hitta en sådan liten spolarvätskebehållare?
    Last edited by Gäst; 2008-05-24, 15:32.

    Comment


    • #3
      Det staget passar inte ihop med kompressor, då den nästan ligger emot huven, samt att vacuumklockan för bypassen sitter ivägen. Det finns ett nästan likadant, men då utan den ena staget, avsett för kompressor. Har ett sånt i min..



      Har du spolarbehållaren på den sidan måste denna tas bort och annan lösning är nödvändig om du ska ha dit kompressor..
      Last edited by Peter Sandström; 2008-05-24, 18:52.
      Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
      Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
      Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
      Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
      Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
      Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

      Comment


      • #4
        Stog det inte att den inte passar på bilar med ABS eller missuppfattade jag det hela?
        misstänker att Martin Har ABS i sin 00a ?

        Comment


        • #5
          Finns det något stag (som inte är ledat i ändarna) som passar en bil med ABS samt kompressor?

          Comment

          Working...
          X