Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Annonsregler!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Annonsregler!

    Säljesplatsen är endast till för privatpersoner. Företag som önskar sälja eller göra reklam för sina prylar, vänligen kontakta vår Ordförande eller PR-ansvarige för annonsplats på forumet! ...
    Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
    Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
    Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
    Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
    Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
    Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

  • #2
    Hur tar jag bort en annons som inte längre gäller??
    Tommy

    Comment


    • #3
      markera lilla rutan till höger om inlägget, och nedanför inlägget kan du välja olika val.

      alt lägger du till sålt i rubriken om du klickar vid sidan av rubriken..!

      (Ev funkar inte detta då jag är moderator och kan ändra lite varstans..)

      Gäller det försäljningen av 97:an kan jag skriva "sålt" där!
      Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
      Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
      Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
      Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
      Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
      Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

      Comment


      • #4
        Kan du fixa detta, jag har nu sålt min 97:a.
        Leverans till Göteborg kommande söndag.

        Comment


        • #5
          Sålt

          Hej
          Kan du ta bort min annons , jag har sålt min Miata nu .


          Mazda Miata NBFL-02
          Lars-Åke Nilsson

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Peter Sandström Visa inlägg
            markera lilla rutan till höger om inlägget, och nedanför inlägget kan du välja olika val.

            alt lägger du till sålt i rubriken om du klickar vid sidan av rubriken..!

            (Ev funkar inte detta då jag är moderator och kan ändra lite varstans..)

            Gäller det försäljningen av 97:an kan jag skriva "sålt" där!
            Förr kunde den som startade tråden också ta bort tråden vilket man inte kan göra längre. Om det är möjligt att införa detta igen så blir det enklare för er som kan göra ändringar (ni slipper göra det) och den som har lagt upp annonsen (startat tråden) kan enkelt ta bort hela tråden så att den "slipper" ligga ut för all framtid.

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Martin Pavicic Visa inlägg
              Förr kunde den som startade tråden också ta bort tråden vilket man inte kan göra längre. Om det är möjligt att införa detta igen så blir det enklare för er som kan göra ändringar (ni slipper göra det) och den som har lagt upp annonsen (startat tråden) kan enkelt ta bort hela tråden så att den "slipper" ligga ut för all framtid.

              Vi ändare detta för att det försvann hela trådar från forumet, inte bara säljesannonser då trådskaparna bestämde sej för att radera första inlägget som i många fall var nyttiga trådar!

              Vi tycker det bra att annonserna ligger kvar så man kan få en prisuppfattning på både bilar och delar, förutsatt att man inte redigerar tråden dvs, och så jag tar gärna på mej att lägga till "såld" i annonsen..
              Last edited by Peter Sandström; 2009-09-19, 16:32.
              Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
              Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
              Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
              Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
              Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
              Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Peter Sandström Visa inlägg
                Vi ändare detta för att det försvann hela trådar från forumet, inte bara säljesannonser då trådskaparna bestämde sej för att radera första inlägget som i många fall var nyttiga trådar!

                Vi tycker det bra att annonserna ligger kvar så man kan få en prisuppfattning på både bilar och delar, förutsatt att man inte redigerar tråden dvs, och så jag tar gärna på mej att lägga till "såld" i annonsen..
                Jag har lagt upp två trådar som jag personligen tycker att man skulle kunna ta bort och det är "(H)julklapp" och "Smålandsträffar". Det finns en massa trådar med god jul, gott nytt år m.m. som man också skulle kunna ta bort enligt mig. Det finns säkert många andra som har andra exempel. Många kanske tycker att det är för "besvärligt" att be någon behörig att plocka bort en tråd. Frågan som jag vill passa på och ställa är vad som händer om någon ber er som är behöriga att ta bort en tråd? Tar ni bort tråden eller behåller ni den mot den personens vilja?

                Comment


                • #9
                  Ursprungligen postat av Martin Pavicic Visa inlägg
                  Frågan som jag vill passa på och ställa är vad som händer om någon ber er som är behöriga att ta bort en tråd? Tar ni bort tråden eller behåller ni den mot den personens vilja?
                  Givetvis tar vi bort en tråd om man anser att den måste bort! innehåller den matnyttiga saker kan man kanske fundera på att behålla delar av tråden?..

                  På tex Miata.net forum kan man inte ens redigera ett inlägg när det har gått 30 minuter eller om någon har hunnit svara i tråden så ens inlägg inte längre är sist.. Man kan inte heller radera sina inlägg/trådar där...
                  Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
                  Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
                  Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
                  Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
                  Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
                  Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

                  Comment


                  • #10
                    Hej Peter

                    Kan du ta bort min annons .

                    Mvh Janke

                    Comment

                    Working...
                    X