Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

    Får prøve lykken her da jeg ikke kan poste i det vanlige forumet.

    Er det noen her som kjenner til gode verksteder i nærheten av Årjeng eller Strømstad som kan montere kompressor og intercooler? Kjøpte et sett fra TrackDogRacing som må inn i bilen. Tar i mot info (priser, tlf-nummer, adresse osv) med stor takk.


    Kim

  • #2
    SV: Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

    Ær det ett så kallat \"bolt-on\" kit du har køpt?

    // Daniel

    Comment


    • #3
      SV: Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

      Det stemmer, men nå holde rjeg på å installere selv etter at alt for mange svarte nei til å ta jobben.

      Comment


      • #4
        SV: Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

        Jag monterade ett Jackson Racing kompressor kit i min Mk2:a förut, när jag sålde bilen så hjälpte jag killen som köpte mitt kompressorkit att montera detta i bilen.
        Följde det med en instruktion hur det ska monteras?? Är inte så svårt, bara att ta det lugnt, läsa igenom instruktionen och förbereda sig och få en liten bild av hur monteringen ska gå till.

        Jag bor i Trollhättan om du har lust att få lite hjälp.

        // Daniel

        Comment


        • #5
          SV: Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

          Ursprungligen postat av Knightrider
          Jag monterade ett Jackson Racing kompressor kit i min Mk2:a förut, när jag sålde bilen så hjälpte jag killen som köpte mitt kompressorkit att montera detta i bilen.
          Följde det med en instruktion hur det ska monteras?? Är inte så svårt, bara att ta det lugnt, läsa igenom instruktionen och förbereda sig och få en liten bild av hur monteringen ska gå till.

          Jag bor i Trollhättan om du har lust att få lite hjälp.

          // Daniel
          Takk for tilbudet, men jeg ble ferdig med monteringen i helgen. Og det var som du sa. Bare å ta det rolig og følge bruksanvisningen Det gjennstår kun småting som må forbedres før jeg er helt ferdig.

          Comment


          • #6
            SV: Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

            Jag såg det senare i en annan tråd att du hade monterat grejjerna redan, har du fått ordning på de problem du har?

            // Daniel

            Comment


            • #7
              WohXmZnuGRPFoeiB

              eD8oHG http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
              Last edited by Gäst; 2017-01-04, 04:17. Anledning: ViYJIpFTFkLwdtsipF

              Comment


              • #8
                SV: Verksteder i Årjeng som kan monere kompressor

                Ja. Dette svaret tok sin tid. Burde vel bli medlem i sen svenske klubben også, utvide kretsen litt og kanskje bli med på noen treff i Sverige.

                Men nå går bilen som en klokke. Har montert på nytt timinghjul fra FM. Det eneste som står igjen er vandringen mellom 500 og 1000 rpm´s når motoren er kald. Går bra når det er varmt da er det kun ca 30 sek med vandring, men den dør ofte ut når det er litt kjølig i luften. Men da bilen settes inn om vinteren er ikke det store problemet.

                Comment

                Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta bort  
                x
                eller Allowed Filetypes: jpg, jpeg, png, gif, webp
                x
                x
                Avancerade alternativ
                Rendering Options

                Vad får du om du tar 3 från sju?

                Working...
                X