Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Miatagrejor som är sålda

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Miatagrejor som är sålda

    Det hade underlättat väldigt mycket om ni lade till SÅLD i rubriken när er bil/tillbehör har blivit det. Dels för eventuella spekulanters skull och för mig som lättare kan rensa bort inaktuella annonser.
    Tack på förhand /sandis

  • #2
    SV: Miatagrejor som är sålda

    Ursprungligen postat av Mikael Sandberg
    Det hade underlättat väldigt mycket om ni lade till SÅLD i rubriken när er bil/tillbehör har blivit det. Dels för eventuella spekulanters skull och för mig som lättare kan rensa bort inaktuella annonser.
    Tack på förhand /sandis
    Tycker nog gamla annonser ska vara kvar då det kan vara bra att hålla koll på prislägen på begagnade delar så att man har lite koll på hur mcket man ska begära/betala.... Men däremot kan man ändra i rubriken om den är såld....
    Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
    Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
    Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
    Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
    Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
    Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

    Comment


    • #3
      SV: Miatagrejor som är sålda

      Jag petar in Såld på de annonser som nån nämner att varan är såld i nåt inlägg.
      Jag är också av åsikten att inlägg (förutom riktigt olämpliga) skall bevaras för eftervärlden.
      Bor i Mölndal, är i Forshaga ibland

      MX-5 Trophy -99, by Kronos Racing | 1998 JDM RS, rostig med billig

      Comment


      • #4
        SV: Miatagrejor som är sålda

        Ursprungligen postat av Peter Sandström
        Tycker nog gamla annonser ska vara kvar då det kan vara bra att hålla koll på prislägen på begagnade delar så att man har lite koll på hur mcket man ska begära/betala.... Men däremot kan man ändra i rubriken om den är såld....
        Instämmer!

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Mikael Sandberg Visa inlägg
          Det hade underlättat väldigt mycket om ni lade till SÅLD i rubriken när er bil/tillbehör har blivit det. Dels för eventuella spekulanters skull och för mig som lättare kan rensa bort inaktuella annonser.
          Tack på förhand /sandis
          Har ändrat i min annonsrubrik "ANSABURK...." och lagt till SÅLD men ändringen syns ändå inte i rubriken...hur göra?

          Comment


          • #6
            Jag kunde ändra det genom att dubbelklicka bredvid rubriken! då blev texten redigerbar! Tror dock inte ni kan göra detta..

            Testa får vi se..!

            Skulle det vara nån rubrik som behöver ändras så skicka ett PM eller lägg ut en blänkare som JOJO gjorde...
            Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
            Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
            Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
            Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
            Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
            Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Niklas Falk Visa inlägg
              Jag är också av åsikten att inlägg (förutom riktigt olämpliga) skall bevaras för eftervärlden.

              Det där sköter väl FRA numera!

              Comment


              • #8
                Hej,

                Hur ändra rubrik på mitt inlägg "Sportblås med maffigt ljud" ?
                Det är sålt men jag kan inte hitta något sätt att ändra rubriken. Inget dubbelklick funkar.
                Jag kör Chrome på Windows 7.


                Tack på förhand,

                Comment


                • #9
                  Ursprungligen postat av Anders Kristensson Visa inlägg
                  Hej,

                  Hur ändra rubrik på mitt inlägg "Sportblås med maffigt ljud" ?
                  Det är sålt men jag kan inte hitta något sätt att ändra rubriken. Inget dubbelklick funkar.
                  Jag kör Chrome på Windows 7.


                  Tack på förhand,
                  Jag fixar, det är bara admin som kan editera detta.
                  ND 2,0 Sport '17 - Svart
                  Good-win Racing Roadster Sport Race lättviktsljuddämpare/ 949 Racing 6UL lättviktsfälgar / Mazda kjolpaket / Mazda (Eibach) sänkfjädrar / Hankook V12 Evo2 235/40 / Kort "Mustang" antenn / Formsydda väskor / Brodit hållare för Garmin DriveLux / Liten skylt fram / Röd startknapp. Bilder...

                  SÅLD! - NA 1,6 '92 - Svart (Black and Tan 1/700, såld ny i Schweiz)
                  16” Barzetta Katana Black / Hankook Ventus Prime / 2,5” Simons rostfritt sportsystem med kromat ändrör 100 mm / GAZ Coilovers / Extra stabiliseringsstag i fram- och bakvagn / Magnecor tändkablar / Nardi träratt / Kromade Runabout S800 backspeglar / Beige läderdamask till växelspak och handbroms / IL Motorsports sportpedaler / Träpanel / IL Motorsport Träknopp på växelspak och handbromsspak / IL Motorsports Front Lip / IL Motorsports Twin Low Profile Lights / Blinkers & positionsljus fram i klarglas / OBX Fuel Lid Door Cover / Vita skärmblinkers / Vita sidoreflexer / Fjäderbenstag

                  SÅLD! - NBFL 1,8 Sport '04 - Svart
                  Öhlins Road & Track Coilovers / GC Fabrications båge / Ferrita cat back / 16" Enkei RPF-1 med 35mm offset / FM's hjulvinklar / Toyo Proxes R1-R / Sparco Spint V stol / Rostskyddsmetoder behandling / Demonterade solskydd med Moss täcklock / Baggagerumsnät / Liten skylt fram med egen tillverkat fäste / Formsydda väskor / Audiolink Bluetooth. Bilder...

                  Vad är det för motorrelaterat som händer i Stockholm?

                  Comment


                  • #10
                    Hej, Som flera andra här har jag insett att det inte går att ändra rubriken. Kan ni rekommendera någon annat, tex att man lägger SÅLD som en tagg.

                    Comment

                    Working...
                    X