Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Billig Castrol olja från Tyskland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Billig Castrol olja från Tyskland

    Tänkte tipsa om en sida där man kan köpa billig Castrol olja. Hittade ingenting om det på forumet. Företaget har diskuterats flitigt på www.autopower.se om ni vill läsa. Jag beställde 24 liter SLX 0w30 olja i höstas och det fungerade fint. En olja som nog passar bra till miatan med sina hydraliska lyftare.


  • #2
    Billig Castrol olja från Tyskland

    Hmm 31.50EUR för 5 liter Castrol RS 0W-40 är billigt, men sedan tillkommer ju frakten på 19,90 € för upp till 10 liter... Och då är det ändå billigare än att gå till Micro där 4 liter kostar 639 spänn.

    Om man går ihop ett gäng och beställer två dunkar var så att man kommer upp i 50 liter så blir det ju billigt. Jag skulle kunna tänka mig ta två dunkar... :lol:

    (och om vi får det levererat till Köpenhamn sparar vi 15 € på frakten... jag har en kompis som kan hämta det där)

    Comment


    • #3
      Billig Castrol olja från Tyskland

      Ursprungligen postat av insomniac
      Hmm 31.50EUR för 5 liter Castrol RS 0W-40 är billigt, men sedan tillkommer ju frakten på 19,90 € för upp till 10 liter... Och då är det ändå billigare än att gå till Micro där 4 liter kostar 639 spänn.

      Om man går ihop ett gäng och beställer två dunkar var så att man kommer upp i 50 liter så blir det ju billigt. Jag skulle kunna tänka mig ta två dunkar... :lol:

      (och om vi får det levererat till Köpenhamn sparar vi 15 € på frakten... jag har en kompis som kan hämta det där)
      Jag är med på ett par dunkar.

      Comment


      • #4
        Billig Castrol olja från Tyskland

        Med mekanska lyftare så blir det billigare
        250:- för olja+filter tycker jag är lagom....
        Bor i Mölndal, är i Forshaga ibland

        MX-5 Trophy -99, by Kronos Racing | 1998 JDM RS, rostig med billig

        Comment


        • #5
          hej !

          någon som vet vart man kan köpa billig castrol olja 200liters dunkar eller 25liters ? tacksam för svar !
          mvh

          Comment


          • #6
            Kanske Svenssons Livs i Ale?? hörde jag nyss fr en knutte jag träffade på Biltema!... du får ha kärl med dig , de säljer bara från fat!

            mvh
            Pär

            Comment

            Working...
            X