Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gruppköp MX5parts under April

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Gruppköp MX5parts under April

    Jag tänkte beställa lite prylar under april månad. Är det någon som behöver något? Helst i s.skåne så att vi slipper skicka prylarna inom landet.

  • #2
    Gruppköp MX5parts under April

    Hej!

    Kul, återkommer om jag kommer till punkt vad jag
    behöver, mest småprylar.

    Planerar iofs en resa till England i sommar så kanske
    jag väntar...

    Sänder ett PM till dig innan 1 april om jag hänger på!

    Comment


    • #3
      ang.gruppköp

      hej behöver inget vad jag vet ,men vad ska du själv köpa?

      Comment


      • #4
        Gruppköp MX5parts under April

        Jag kan hänga på med detta

        1x Gearlever Upper Shift Boot
        1x Gearlever Lower Shift Boot
        4x Alignment Bolt Set

        Säg till när du vill ha lite pengar

        /Joachim

        Comment


        • #5
          Gruppköp MX5parts under April

          Jag tänkte skaffa en windshot och ett K&N 57i kit. Nu verkar det ju som snön kommer att ligga kvar en bra bit in i april om man får tro SMHI så det är ju ingen superbrådska. I mitten av April blir det väl av.

          Josen: Om du bor i götet, är du villig att betala frakt inom sverige också eller tänkte du hämta prylarna vid en ev. klubbträff?

          Comment


          • #6
            Gruppköp MX5parts under April

            Josen: Om du bor i götet, är du villig att betala frakt inom sverige också eller tänkte du hämta prylarna vid en ev. klubbträff?
            Brukar kunna lösas sig när prylarna är hos dig


            /Joachim

            Comment


            • #7
              Gruppköp MX5parts under April

              Ålrajt

              Comment


              • #8
                Gruppköp MX5parts under April

                Jag fick tag i prylarna på annat håll så jag passar denna gången.

                /Joachim

                Comment


                • #9
                  Gruppköp MX5parts under April

                  Jag fick tag i prylarna på annat håll så jag passar denna gången
                  Det är uppfattat. Ingen annan som behöver något inför säsongen?
                  Scimitar International brings you the widest range of parts and accessories for Mazda MX5 at the most competitive prices. You can place your order online to buy parts & spares for MX-5, Eunos Roadster & Miata.

                  Comment


                  • #10
                    Gruppköp MX5parts under April

                    Ger det någon rabatt att gruppköpa eller är det bara frakten man spar in på? Jag behöver ev. också lite delar nämnligen.

                    Comment


                    • #11
                      Gruppköp MX5parts under April

                      Ursprungligen postat av Cyberoid
                      Ger det någon rabatt att gruppköpa eller är det bara frakten man spar in på? Jag behöver ev. också lite delar nämnligen.
                      Eftersom frakten är relativt billig från MX5parts/England, så lönar det sej inte med gruppköp därifrån om delarna ska skickas en gång till i Sverige :shock: ... Nån gruppköpsrabatt finns inte på MX5parts... :wink:
                      Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
                      Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
                      Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
                      Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
                      Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
                      Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

                      Comment


                      • #12
                        Gruppköp MX5parts under April

                        Eftersom frakten är relativt billig från MX5parts/England, så lönar det sej inte med gruppköp därifrån om delarna ska skickas en gång till i Sverige
                        Nja, billig och billig. Det är ändå 320 pix. Kan man betala en hundring istället för tre så gör man väl det?

                        Comment


                        • #13
                          Gruppköp MX5parts under April

                          Fast frakten är ju beroende av hur mycket du handlar från dem. De har ingen enhetsfrakt, mig veterligen.

                          Comment


                          • #14
                            Gruppköp MX5parts under April

                            Hmm, nej jag såg det när jag plockade bort lite prylar ur min varukorg. Minimumkostnaden för frakt verkar vara 12£. Jag skulle ha en hel del prylar och det blev 24£ totalt för frakt.

                            Comment


                            • #15
                              Gruppköp MX5parts under April

                              Minimum är inte £12, det jag har i min varukorg där just nu ligger på £7 i fraktkostnad, har även sett £2.43 eller nåt sånt för någon packning eller vad det nu var.

                              Mvh Fredde

                              Comment

                              Working...
                              X