Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En som vill ha köptips...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • En som vill ha köptips...

    Hej,
    kan någon hjälpa till och tycka något om priset på dessa bilar i länkarna nedan.

    Har kollat på denna bil.

    Mycket fin. Orginal däck. Ingen radio/cd. Larm hemma installation.
    Lack och inredning fin. Är detta för dyrt? Vad borde priset ligga på?



    Har ej kollat på denna ännu.
    Är detta för dyrt? Vad borde priset ligga på?



    En som är sugen på en Miata

  • #2
    En som vill ha köptips...

    1:a bilen verkar ju bra (NB priser har jag dock inte mycket koll på), med 2300 mil, servicebok, 1 ägare, larm, och dessutom svensksåld. Säkert en sommarbil. Pruta ner den 10´.

    2:a bilen är ju en import, visserligen en -02 men med många mil (8600), har säkert gått vintertid också. Och kolla...i info står att den är utrustad med erbjudande (xtra specialtillbehör)!? :wink: Pruta ner denna med. Import bla, blaa, blah...

    Vad är DU ute efter egentligen?

    Niklas, har både -99 & -03 så han kanske kan hjälpa mer.

    Lycka till i jakten på Miata!

    /JOnas

    Comment


    • #3
      Re: En som vill ha köptips...

      Ursprungligen postat av Frasse
      Hej,
      kan någon hjälpa till och tycka något om priset på dessa bilar i länkarna nedan.

      Har kollat på denna bil.

      Mycket fin. Orginal däck. Ingen radio/cd. Larm hemma installation.
      Lack och inredning fin. Är detta för dyrt? Vad borde priset ligga på?



      Har ej kollat på denna ännu.
      Är detta för dyrt? Vad borde priset ligga på?



      En som är sugen på en Miata
      Finns ett antal -99r på blocket från 95-135000. så jag tycker nog priset är i högsta laget med tanke på att det går att få loss en ny-05 för runt 190000:-...
      Jobbåka: Mercedes GLC 300d AMG, - 21
      Retrosport: SAAB Sonett V4-68 #950, US-spec, Sonett Blue..
      Blårökåka: SAAB 96 GT750, -60, Pärlgrå trubbnos i originalskick..
      Cabbe: SAAB 900s classic - 94 Lågmilare I nyskick från USA.
      Kombi: SAAB 95 B Deluxe - 64, en ägare. Rostfri Norrlandsbil.
      Vinter: SAAB 96 V4 - 75b. Retro rally för bilorientering.

      Comment


      • #4
        En som vill ha köptips...

        Har inte funderat klart vad det är jag är ute efter ännu. Försöker kolla runt lite på Blocket och andra bil siter och ser vad priserna ligger på och försöker bilda mig en uppfattning om hur bilarna ser ut.

        Är troligen ute efter någon nyare Miata mellan 97 - 02. Har ni några förslag?


        Frasse

        Comment


        • #5
          En som vill ha köptips...

          Ursprungligen postat av Frasse
          Har inte funderat klart vad det är jag är ute efter ännu. Försöker kolla runt lite på Blocket och andra bil siter och ser vad priserna ligger på och försöker bilda mig en uppfattning om hur bilarna ser ut.
          Är troligen ute efter någon nyare Miata mellan 97 - 02. Har ni några förslag?
          Frasse
          Köp min -91:a som troligen är lika fräsch som 97-02 fast med originalutseendet. Då får du dessutom råd med en fin hoj...eller något
          annat...juveler till frugan...typ ;-)

          Finns här:


          /joakim

          Comment


          • #6
            En som vill ha köptips...

            Ursprungligen postat av Frasse
            Har inte funderat klart vad det är jag är ute efter ännu. Försöker kolla runt lite på Blocket och andra bil siter och ser vad priserna ligger på och försöker bilda mig en uppfattning om hur bilarna ser ut.

            Är troligen ute efter någon nyare Miata mellan 97 - 02. Har ni några förslag?


            Frasse
            Kolla in denna som finns i Örebro. Jag har suktat på den rätt länge nu. Priset verkar rimligt om skicket och specifikationerna är dom rätta. Bilfirman är seriös.

            Comment

            Working...
            X