Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byte av hardtop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Byte av hardtop

    Hej!

    Jag har kommit över en röd hardtop i nyskick och det är ju kanon – om det inte vore så att jag har en mörkgrön 98.

    Jag undrar om det är någon som sitter i samma sits som jag (fast tvärtom förstås) är intresserad av att byta sin mörkgröna eller svarta hardtop?

    Det vore skönt att slippa alla stirrande blickar i höst :-)

  • #2
    Byte hard-top

    Hej ja jag har en svart h-top till en -90:a som jag kan byta kvitt mot din orginalröda.

    Finns i Götet på nr 0704-502150

    Comment


    • #3
      Byte hard-top

      Hej,

      Jag har en svart hardtop som är i visst behov upp-putsning. Jag kan tänka mig att lägga lite emellan om skicket på den röda är bra. Jag bor i Stockholm och nås på andreas.johansson@shortcut.nu.

      /Andreas

      Comment


      • #4
        Re: Byte hard-top

        Hej på er!

        Lite mer info om hard top:en:
        Skicket är tip-top – den är i princip oanvänd. Jag packade upp den i höstas och den har endast suttit på min bil den här vintern under förvaringen i varmgarage. Den har värmeslingor (som givetvis funkar) i bakrutan. Som ny mao.

        Om ni är intresserade att byta rakt av bör HT vara i samma fina skick som min (så klart...) annars kör jag nog en omlackering.

        Ledsen om jag är lite kräsen, GOTH – men ett byte kvitt mot en 90:ans HT är inte aktuellt.

        Här är min mejl om någon undrar något: Lundgrenmatte@hotmail.com

        Comment


        • #5
          Re: Byte hard-top

          Ja det var ju jag som skrev förstås //MatteMiata

          Ursprungligen postat av Anonymous
          Hej på er!

          Lite mer info om hard top:en:
          Skicket är tip-top – den är i princip oanvänd. Jag packade upp den i höstas och den har endast suttit på min bil den här vintern under förvaringen i varmgarage. Den har värmeslingor (som givetvis funkar) i bakrutan. Som ny mao.

          Om ni är intresserade att byta rakt av bör HT vara i samma fina skick som min (så klart...) annars kör jag nog en omlackering.

          Ledsen om jag är lite kräsen, GOTH – men ett byte kvitt mot en 90:ans HT är inte aktuellt.

          Här är min mejl om någon undrar något: Lundgrenmatte@hotmail.com

          Comment

          Working...
          X