Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Racing Beat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Racing Beat

    Hinner jag få med en vinge?

    Type ll Rear Wing 99-04, nr 57130, 235 USD.

    Måste ju göra nåt med Annie i vinter.

    Comment


    • #17
      Racing Beat

      Eftersom intresset verkar stort för RacingBeats produkter så väntar jag med beställningen så kan alla i lugnt och ro tänka över vad de vill ha.

      Det är säkerligen fler som inte besöker forumet så ofta som också är intresserade så när jag märker att det inte är någon som postar något mer inlägg så sammanställer jag en lista och skickar beställningen.

      Beställning bekräftas genom att pengar kommit in på ett konto/postgiro/bankgiro som jag anger senare! Hoppas detta är ok med alla?

      Nu när det blev så mycket prylar skall vi självklart ha bra rabatt från RacingBeat!

      Comment


      • #18
        Racing Beat

        Låter bra Viking!
        Jag har inte så bråttom med kränghämmarstagen så det är lugnt för min del. (Skall bestämma vilka nya kränghämmare jag skall ha också)

        Mina stag ligger kvar på din lista hoppas jag.

        Comment


        • #19
          Racing Beat

          Ursprungligen postat av Ivan G
          Låter bra Viking!
          Jag har inte så bråttom med kränghämmarstagen så det är lugnt för min del. (Skall bestämma vilka nya kränghämmare jag skall ha också)

          Mina stag ligger kvar på din lista hoppas jag.
          Allt ligger kvar givetvis, du kan vara lugn!

          Jag har även varit i kontakt med ett företag i Borås som importerar en himla massa delar till Supra, Skyline, 300ZX. De beställer flera gånger i månaden från USA.
          Dom hade väldigt bra fraktpriser så jag skall kolla upp om dom kan bli återförsäljare för RacingBeat! Tror att de har bättre förhandlingsläge än lilla jag ock, men vi får se vad som blir bäst...

          Comment


          • #20
            Racing Beat

            hejsan!

            å jag vill beställa en High Flow
            Air Inlet Assembly
            90-93

            Part Number: 56500
            Retail Price: $170.00

            Comment


            • #21
              Racing Beat

              Okej det verkar ju bli ett gäng som skall beställa så frakten lär ju inte bli så dyr.

              Comment


              • #22
                Racing Beat

                Fick svar från racingbeat idag och frakten på mina grejer blev $270. Skillnaden blev endast $5 om jag inte skulle köpa en Stylebar!

                Om ingen annan skall ha nåt mer till slutet av veckan så stängs affären...

                Comment


                • #23
                  Racing Beat

                  Ursprungligen postat av Viking
                  Fick svar från racingbeat idag och frakten på mina grejer blev $270. Skillnaden blev endast $5 om jag inte skulle köpa en Stylebar!

                  Om ingen annan skall ha nåt mer till slutet av veckan så stängs affären...
                  Jag struntar i headern, men vill ha ett set krängningshämmare till min -93a:

                  1 st Racing Beat Front Tubular Sway Bar, Part Number: 54104
                  1 st Racing Beat Rear Sway Bar, Part Number: 54101

                  Hur fördelar vi fraktkostnaden? Baserat på värde/pris eller kg?

                  Comment


                  • #24
                    Racing Beat

                    Ursprungligen postat av DennisK
                    Ursprungligen postat av Viking
                    Fick svar från racingbeat idag och frakten på mina grejer blev $270. Skillnaden blev endast $5 om jag inte skulle köpa en Stylebar!

                    Om ingen annan skall ha nåt mer till slutet av veckan så stängs affären...
                    Jag struntar i headern, men vill ha ett set krängningshämmare till min -93a:

                    1 st Racing Beat Front Tubular Sway Bar, Part Number: 54104
                    1 st Racing Beat Rear Sway Bar, Part Number: 54101

                    Hur fördelar vi fraktkostnaden? Baserat på värde/pris eller kg?
                    Baserat på vikt tror jag det får bli...

                    Sen är ju det stora problemet när alla skall ha sina delar efter de anlänt till Sverige.
                    Jag beställer grejerna till jobbets adress i Alingsås, skulle det bli mer än två pall eller hur dom nu skickar det så får en gå till typ Västerås eller vad nu kan vara lämpligast för er som bor på landet!

                    Comment


                    • #26
                      Racing Beat

                      Hej,

                      är intresserad av belägg:



                      och TYP II front:


                      Beroende på vad fraktpriset blir... Hör av dig när du vet!
                      Leverans till Alingsås blir perfekt för mig!

                      //Mattias

                      Comment


                      • #27
                        Racing Beat

                        Ursprungligen postat av Hallgren
                        Hej,

                        är intresserad av belägg:



                        och TYP II front:


                        Beroende på vad fraktpriset blir... Hör av dig när du vet!
                        Leverans till Alingsås blir perfekt för mig!

                        //Mattias
                        Tyvärr kan jag inte ta reda på fraktpriset på varje grej. De är nog inte så glad på mig om jag frågar fraktpris på alla delar.
                        Utgå från det jag frågade pris på så får du sedan uppskatta! Räkna med US$ x 12 så hamnar du nog ganska nära slutsumman inkl. moms och frakt.

                        Comment


                        • #28
                          Racing Beat

                          hmmm...det blir ju dyrare än om jag beställer själv om jag ska räkn x 12...

                          jaja de ger sig...

                          är osäker just nu, plus att jag ingen brådska har i juletider...får ju kanke hem min skyline i veckan med...

                          får se hur de blir med detta

                          Comment


                          • #29
                            Racing Beat

                            Ursprungligen postat av Viking
                            Ursprungligen postat av Hallgren
                            Hej,

                            är intresserad av belägg:



                            och TYP II front:


                            Beroende på vad fraktpriset blir... Hör av dig när du vet!
                            Leverans till Alingsås blir perfekt för mig!

                            //Mattias
                            Tyvärr kan jag inte ta reda på fraktpriset på varje grej. De är nog inte så glad på mig om jag frågar fraktpris på alla delar.
                            Utgå från det jag frågade pris på så får du sedan uppskatta! Räkna med US$ x 12 så hamnar du nog ganska nära slutsumman inkl. moms och frakt.
                            När vi vet vad som ska beställas kan väl RB speca total fraktkostnad och total vikt?
                            Sen får vi räkna efter bästa förmåga; vissa grejer har de ju specat vikt på (mina t ex).
                            Sen är det väl iofs så att volym snarare än vikt påverkar fraktkostnaden mest, men försök räkna på det den som kan :roll: :wink:
                            Jag förutsätter att vi utgår från att Viking varken ska förlora eller göra några pengar på affären,
                            förutom de besparingar gruppköp innebär för oss alla, bortsett från en slant för omaket att administrera det hela förstås.

                            Comment


                            • #30
                              Racing Beat

                              När är det tänkt att ni ska beställa?
                              Om det är efter jul kanske även jag lyckas skrapa ihop lite pengar då och beställa en styck pryl ...

                              Comment

                              Working...
                              X