Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm från Flyin Miata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm från Flyin Miata

    Hej i sommarvärmen!

    Finns det något intresse av att dra ihop ett gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm. från Flyin Miata?

    Jag kommer inom kort att beställa en Hard Dog Deuce Roll Bar.
    Tyvärr så blir frakten för en Roll Bar väldigt hög (ungefär $400).

    Om vi går ihop ett gäng och beställer flera RollBars/andra grejer samtidigt borde vi kunna få ner fraktkostnaden väsentligt.
    Flyin Miata har förrutom Roll Bars även fjädrar, stötdämpare, turbokits mm.

    Fundera och kom med förslag/sunpunkter angående ett gruppköp.

  • #2
    Gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm från Flyin Miata

    Vad gäller fjädrarna därifrån så är det att gå över havet för att hämta vatten då de tillverkas och kan inhandlas i Sverige till ett betydligt humanare pris.

    Comment


    • #3
      Gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm från Flyin Miata

      Är det inte bättre att köpa direkt från Bethania garage
      Gunnar

      Comment


      • #4
        Gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm från Flyin Miata

        Okej glöm fjädrarna, de kan man beställa från TME i Filipstad vilket jag också har gjort (mycket bra fjädrar föresten).

        Visst går det att beställa direkt från Bethania garage men det blir samma priser oavsett vem man beställer från.

        Tänkte att om jag drar igång ett gruppköp från Flyin Miata så kan man beställa annat än bara bågar och få förmånligare frakt.

        Är det någon som är intresserad att vara med på ett gruppköp eller ska jag beställa själv

        Comment


        • #5
          Gruppköp av Hard Dog Roll Bars mm från Flyin Miata

          Ursprungligen postat av Peppe

          Är det någon som är intresserad att vara med på ett gruppköp eller ska jag beställa själv
          Jag kan vara intresserad av roll bars, men måste nog tyvärr av ekonomiska skäl vänta tills inför nästa säsong.

          /joakim

          Comment

          Working...
          X