Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bortskänkes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Bortskänkes.

    2 st tröskelskydd i rostfritt. Polera dom får du göra själv, annars är dom färdiga att montera. Så här ser dom ut:
    Finns i billeberga utanför landskrona.

    Ni får hämta dom själv, orkar inte klabba med att skicka dom.

  • #2
    Bortskänkes.

    Jag tar gärna emot dom, mina trösklar är nämligen lite skrapade!
    Kan hämta dom när som, bor i Ängelholm!

    Comment


    • #3
      Bortskänkes.

      Du är välkommen, först till kvarn.

      Comment


      • #4
        Bortskänkes.

        när är du hemma i eftermiddag/kväll? fick din adress från bilregistret......

        Comment


        • #5
          Bortskänkes.

          Efter 6 ikväll är det nog lugnt. Har Jourtjänst i helgen så pm:a ditt telenr så jag kan ringa om något oförutsett händer. Dom är till en 90:a bara så du vet.

          Comment


          • #6
            Bortskänkes.

            Är de kvar eller är det alldeles försent? ;-)

            Comment


            • #7
              Bortskänkes.

              Försent tyvärr. Min grabb gjorde ett antal som han sålde billigt som tusan, men kommer inte ihåg om det blev några kvar. Kan kolla ikväll om du är intresserad.

              Comment


              • #8
                Bortskänkes.

                Ursprungligen postat av sandis
                Försent tyvärr. Min grabb gjorde ett antal som han sålde billigt som tusan, men kommer inte ihåg om det blev några kvar. Kan kolla ikväll om du är intresserad.
                Din grabb skulle inte vara intresserad av att göra fler tröskelskydd? tror säkert det skulle finnas en god marknad för det här.... jag ställer mig i vilket fall i kö

                /jesper

                Comment


                • #9
                  Bortskänkes.

                  Han gjorde dom när han praktiserade i höstas, nu är det skolan i vår så jag tror inte det. Kan iofs fråga om han kan fixa det ändå.

                  Dom var som sagt slut. Kan ju hoppas att han får jobb på samma ställe nu i sommar så kanske.

                  Comment


                  • #10
                    Bortskänkes.

                    Jag fixade tröskelskydd i höstas, mäte upp hur breda och långa dom behövde vara. Sedan kontaktade jag den lokala plåtslagaren som klipte till och bockade tvås stycken till mig, kostade lite fika bröd.

                    Comment

                    Working...
                    X